З 20 по 22 вересня на одній з баз Київщини пройшов третій медіаретрит УЦХВЄ, що зібрав керівників медіавідділів обласних об’єднань та координаторів медіакоманд церков з різних куточків України. Цього року основний фокус було зосереджено на Комунікаційній стратегії Церкви.

У перший день з семінаром на тему «Тактика інтерв’ю» для учасників медіаретриту служив викладач КНУ ім. Тараса Шевченка, шеф-редактор інформаційно-аналітичного порталу «КиївВлада» Ігор Дармостук.

Проповіддю на тему «Сила закваски» поділився заступник старшого єпископа УЦХВЄ Віталій Яцюк, який поблагословив учасників, побажав суспільного навчання і професійного зростання.

У суботу медійники вчилися як формулювати інформаційні приводи, планувати промоцію матеріалів, а також на практиці реалізовувати цілі Комунікаційної стратегії. Викладала очільниця групи розробки Комунікаційної стратегії УЦХВЄ, PR-спеціалістка та журналістка Ірина Котвицька.

Про організаційні процеси в роботі ЗМІ, християнський контент для зовнішньої аудиторії та секрети блогінгу розповіла команда журналістів з «РадіоМ» Едуард Куриленко, Ігор Середа та Інна Царук.

Про професійну постановку відеокадру розповів і продемонстрував на практиці продюсер та режисер Дмитро Михайлов.

В останній день медіаретриту відбулося два онлайн-семінари від фінських та ізраільських фахівців на тему «Штучний інтелект на службі Царства Божого», під час якого учасники дізналися, як дані інструменти можна використовувати в благовісті та в християнській журналістиці.

На завершення медіаретриту словом поділився керівник медіа відділу РОО УЦХВЄ Олександр Геніш, зазначивши основні завдання для медіа служителів та контекстуальні особливості сучасності, в яких доводиться працювати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *